من از جانب تمام کسانی که شعار دادند مرگ بر بدحجاب از تو معذرت می خواهم
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
من از جانب تمام کسانی که شعار دادند مرگ بر بدحجاب از تو معذرت می خواهم
دسته بندی : جملات زیبا,حجاب,,
  • بازدید : (4113)
من از جانب تمام کسانی که شعار دادند مرگ بر بدحجاب از تو معذرت می خواهم

 

من از جانب تمام کسانی که شعار دادند "مرگ بر بدحجاب" از تو معذرت می خواهم. من از جانب تمام کسانی که شعار دادند " ملت ما بیدار است، از بدحجاب بیزار است" از تو معذرت می خواهم. من از جانب تمام کسانی که فعل تو را از خود تو جدا نکردند، معذرت می خواهم. من می دانم که تو اگر اهمیت و فلسفه ی حجاب را بدانی، به حجابت از من هم پایبندتر خواهی بود. من می دانم که اگر در فرهنگ سالمی که حکم اکسیژن را دارد، نفس کشیده بودی،ریه های عفافت غبار نمی گرفت. من می دانم که اگر عمق نقشه ها و اهداف دشمن و تلاش شبانه روزی شان را برای تاراج حیا می دانستی، مشتی محکم بر دهانشان می کوبیدی. عزیز دلم! اسلام را با آن چیزی که من و امثال من می گوییم و عمل می کنیم، نشناس! حساب اسلام را از جامعه ی مسلمین جدا کن! که اگر ما به اسلام درست عمل کرده بودیم، پاکی همه جا را فرا می گرفت!




برچسب ها : ,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • چشم انتظار می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/8/30/5 و 23:35 دقیقه ارسال شده.

    عالی بود

  • fatemeh می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/8/28/3 و 23:38 دقیقه ارسال شده.

    محجبه ها فرشته اند

  • montazre می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/8/28/3 و 20:19 دقیقه ارسال شده.

    بیا و دست از سرم برنـ ــدار!

    بگــذار تا نفس دارم

    سایه ات بر سَـ ــرم باشد

    چادر زیبـــای مشــکی مَن

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: